مجله آموزشی، خبری "سلام دنیا"

اخبار سلامت و بهداشت، سبک زندگی و بازار سرمایه را دنبال کنید

مجله آموزشی، خبری "سلام دنیا"

اخبار سلامت و بهداشت، سبک زندگی و بازار سرمایه را دنبال کنید

بهترین روش‌های تقویت ناخن، زیبایی و استحکام آن

یک مانیکور ناخن که به زیبایی انجام شود و به ناخن‌های شما طراوت ببخشد، کمک می‌کند ظاهر زیباتر و شیک‌تری داشته باشید. اما مانیکور حرفه‌ای می‌تواند زمانبر و گران باشد. چرا باید به سالن زیبایی بروید در حالیکه می‌توانید خودتان در خانه یک مانیکور بدون نقص انجام دهید؟
بیشتر بخوانید: آموزش مانیکور در خانه
  
تقویت ناخن و راه های مراقبت از آن

تمام مواردی که باید در مورد تقویت ناخن و راه های مراقبت از آن بدانید… راههای مراقبت از ناخن شامل بخش های مختلفی همچون آشنایی و استفاده از مواد غذایی مفید برای رشد و استحکام ناخن ها و رعایت اصول بهداشتی صحیح می شود که در این بخش با انها آشنا می‌شوید.
بیشتر بخوانید: روش مراقبت از ناخن و تقویت ناخن‌های دست و پا

خشکی پوست ناخن
اکثر مردم در فواصلی از زندگی‌شان با ناخن‌هایی شکننده یا حتی ترک‌خورده دست و پنجه نرم می‌کنند! این یک بیماری آزار‌دهنده است که معمولا به واسطه ی خشکی بیش از اندازه‌ی بستر و پوست اطرف ناخن بوجود می‌آید. زمانی که چنین اتفاقی بیفتد، ناخن شما سلامت و زیبایی خود را از دست می‌دهد.
بیشتر بخوانید: بهترین روغن‌های گیاهی برای تقویت ناخن‌ها


روش بلندکردن ناخن

چقدر طول می کشد تا ناخن ها بلند شوند؟ چرا گاهی اوقات لکه‌های سفیدرنگی روی ناخن‌ها نقش می بندد؟ چرا نباید کوتیکول ناخن‌ها را دستکاری کرد؟ آیا ناخن ها می‌توانند نشان‌دهنده وجود یک بیماری در بدن باشند؟ چگونه می‌توانیم به تقویت ناخن‌ها اهمیت بیشتری بدهیم؟

بیشتر بخوانید: چگونه ناخن بلند کنیم؟


20 نکته حیرت‌آور که باید درباره ناخن‌هایتان بدانید
اگر قصد رفتن به یک عروسی و یا مهمانی بزرگ را دارید و دوست دارید که ناخن‌های بلند و زیبایی داشته باشید سایت نازناخن شما را در ادامه این مطلب با روش‌های بلند کردن ناخن‌ها در کوتاه ترین زمان ممکن آشنا خواهد کرد. کلسیم در استحکام ناخن نقش ندارد ولی کمبود (زنیک روی) و منیزیم می‌تواند باعث شکنندگی ناخن شود.

بیشتر بخوانید: 20 نکته حیرت‌آور که باید درباره ناخن‌هایتان بدانید


جداکردن ناخن مصنوعی

با اینکه ناخن مصنوعی دستتان را زیبا می کند و برای کسانی که ناخن‌هایشان بلند نمی شود، راه حل خوبی است، اما باید بدانید کندن این ناخن‌های ظریف چقدر سخت است! خیلی از خانم‌ها ناخن‌های خودشان را می‌شکنند که بتوانند ناخن مصنوعی را جدا کنند. ناخن‌های خودتان را خراب نکنید و از این پیشنهادات ساده برای برداشتن ناخن مصنوعی استفاده کنید، بدون این که به ناخن‌های خودتان آسیب برسانید.
بیشتر بخوانید: روش جداکردن ناخن مصنوعی بدون صدمه زدن به ناخن واقعی


بهترین ناخنگیر نوزاد

بعید است چیزی لذت‌بخشی‌تر از مشاهده ناخن‌های تمیز و مرتب کودک و نوزاد دلبندتان وجود داشته باشد. ولی گرفتن ناخن نوزادان گاهی استرس زیادی به همراه دارد، زیرا ترس از گرفتن پوست نوزاد همراه با ناخن به این موضوع دامن می‌زند، مخصوصا اگر اولین تجربیات یک مادر در این زمینه باشد.
بیشتر بخوانید: 5 نوع ناخن‌گیر برای نوزادان

بسیاری از دخترها و خانم‌های جوان علاقمند به لاک زدن هستند، ولی بیشتر آنها لاک‌های تمیز و مرتبی نمی‌زنند و به آرایشگاه می‌روند تا آرایشگر این کار را برایشان انجام دهد.
همه ما می‌دانیم که لاک زدن ناخن‌های خودمان کار آسانی نیست و معمولاً نتیجه کار تمیز و بی‌نقص از آب در نمی‌آید. دلیل این مسئله، فقط مهارت نداشتن نیست بلکه نکاتی است که با رعایت کردن آنها خواهیم توانست به خوبی آرایشگرها لاک بزنیم.
بیشتر بخوانید: 20 نکته برای زیباتر شدن لاک ناخن‌ها

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.