مجله آموزشی، خبری "سلام دنیا"

اخبار سلامت و بهداشت، سبک زندگی و بازار سرمایه را دنبال کنید

مجله آموزشی، خبری "سلام دنیا"

اخبار سلامت و بهداشت، سبک زندگی و بازار سرمایه را دنبال کنید

چگونه ناخن‌هایی زیبا، تمیز و جذاب داشته باشیم؟

داشتن ناخن‌های تمیز و زیبا و جذاب آرزوی هر خانمی است.

چه برای حضور در یک مهمانی و چه برای تحت تاثیر قراردادن شریک زندگی و دوستان، یک خانم همیشه به دنبال زیبا کردن و رسیدگی به ناخن هایش است

این محصولات به شما کمک میکند این خواسته را برآورده کنید


ست کامل طراحی ناخن سالن اکسپرس

دستگاه طراحی ناخن سالن اکسپرس به شما این امکان را میدهد تا بی نهایت طرح و فرنچ ناخن را بر روی هر نوع و شکل ناخن در کمتر از یک دقیقه با کمترین هزینه مواد مصرفی طراحی کنید. بسیار ساده و راحت و با صرف هزینه کم در طرح های مختلف به راحتی می توانید روی ناخن خود هزاران عکس را طراحی کنید. رمز زیبایی خانم های جذاب انگشتان آنهاست. همه محو دست های زیبای شما خواهند شد...
با استفاده از ست کامل طراحی ناخن سالن اکسپرس انگشتانتان را زیبا تر از همیشه کنید. دیگر نیازی به وقت گذاشتن برای کشیدن طراحی بر روی ناخن های خود ندارید در کمترین زمان بهترین طرح ها را بر روی ناخن های خود بزنید.

در بین مشتریان مشهور شده است اکنون جایگاه خود را در میان مشتریان اروپایی باز کرده است. دارای شابلن و عکس های مختلف و رنگ های مختلف و طرح های متفاوت ...
خرید اینترنتی ست کامل طراحی ناخن سالن اکسپرس


پکیج طراحی ناخن مایا
شما می توانید با پکیج کامل مایا با استفاده از دفترچه راهنما که داخل هر بسته موجود می باشد ، طرح های فوق العاده زیبا و جذاب را روی ناخن های خود طراحی کنید. با استفاده از این محصول در عرض چند دقیقه یک طراحی حرفه ای بر روی ناخن های خود داشته باشید. این محصول شامل یک عدد لاک مخملی، یک عدد لاک اکریلی و یک عدد لاک پولکی می باشد که دارای هلوگرام اورجینال بوده و تهیه شده از مواد درجه یک می باشد که ماندگاری به مدت 7 روز را برای شما رقم می زند!

خرید اینترنتی بسته طراحی ناخن مایا


لاک حرارتی ناخن

لاک حرارتی، یک لاک منحصر به فرد می باشد که با تغییرات دمای بدن شما تغییر رنگ می دهد. حتی با در دست داشتن چای، شیر، قهوه، و یا هر چیز داغ دیگر شما می توانید شاهد تغییر رنگ زیبا و خاص این لاک باشید. حتی می توانید دستان خود را در معرض آب سرد قرار دهید تا طرح و رنگی تازه را بر روی ناخن های خود مشاهده کنید.

در واقع باید گفت لاک حرارتی حساس به دماست و با افزایش و کاهش دما، رنگ آن تغییر می کند. شما با خرید این پکیج اورجینال 5 لاک حرارتی در رنگ های قرمز، نارنجی، آبی، سبز و بنفش تحویل خواهید گرفت.

لاک حرارتی ناخن در اثر حرارت گرما و سرما تغییر رنگ داده و رنگ زیبا و جذابی به خود می گیرد و باعث شگفتی اطرافیانتان می گردد به طوری که اگر در مجلسی نشسته و چای میخورید اگر از لاک حرارتی استفاده کرده باشید رنگ آن در اثر حرارت چای به یک رنگ دیگر تغییر پیدا میکند و این همان ویژگی منحصربه فرد این لاک نسبت به دیگر لاک ها میباشد و با وجود لاک حرارتی شما دیگر نیازی به لاک پاک کن ندارید چون در اثر سرما و گرما تغییر رنگ داده و زیبایی و جذابیت دستتان شما را چندین برابر جلوه می دهد.

خرید اینترنتی لاک حرارتی ناخن


آموزش کاشت و طراحی ناخن

در این مجموعه آموزشی شما با کاشت و طراحی ناخن آشنا خواهید شد. متدی که در این مجموعه آموزش داده شده است بسیار ساده و بدون نیاز به دانش قبلی پیرامون آرایش ناخن می باشد. با استفاده از این مجموعه شما می توانید این مهارت جذاب و پر درآمد را کسب و از آن به صورت حرفه ای استفاده نمایید.
این مجموعه شامل بیش از 4 ساعت آموزش تصویری به زبان فارسی می باشد و همچنین دارای نرم افزار موبایل (اندروید) نیز می باشد.

آموزش کاشت و طراحی ناخن
بیش از 4 ساعت فیلم آموزشی به زبان فارسی
صفر تا صد کاشت و طراحی ناخن را بیاموزید ...

خرید بسته آموزش کاشت و طراحی ناخن


لنز ناخن

لنز ناخن ورق های نایلونی می باشد که با استفاده از آب گرم بر روی ناخن های شما طرح های متنوع و بسیار شیک را حک می کند. با استفاده از این محصول شما در عرض چند دقیقه ناخن های خود را با شیوه ای نوین و مقرون به صرفه می توانید طراحی کنید.
در هر خرید از این محصول 5 برگ با طرح های مختلف ارسال می شود که هر برگ شامل 10 لنز ناخن می باشد و در مجموع با هر خرید 50 لنز طراحی ناخن برای شما ارسال خواهد شد.

طرز استفاده لنز ناخن

اول: ورق نایلونی نازک را از روی طرح اننخابی جدا کنید.
دوم: لاکی را که به ناخن هایتان زدید بگذارید تا خشک شود. اگر نمیخواهید لاکتان معلوم شود از رنگ بیس استفاده کنید .
سوم : ابتدا لنز ناخن متناسب با اندازه ناخن خود را با قیچی جدا کرده و داخل آب گرم قرار دهید،بعد از چند ثانیه لنز از روی کاغذ جدا میشود، پشت لنز را به آرامی خشک کنید و بعد بر روی ناخن لاک بزنید و پس از چند ثانیه که لاک نیمه خشک شد لنز را بر روی ناخن گذاشته و قسمتهای اضافه را با سوهان جدا کنید و در آخر برای فیکس کردن آن از تاپ کت یا فیکساتور استفاده نمایید.

خرید اینترنتی لنز ناخن