مجله آموزشی، خبری "سلام دنیا"

اخبار سلامت و بهداشت، سبک زندگی و بازار سرمایه را دنبال کنید

مجله آموزشی، خبری "سلام دنیا"

اخبار سلامت و بهداشت، سبک زندگی و بازار سرمایه را دنبال کنید

در بورس کار کنید و ثروتمند شوید / بهترین راه کسب ثروت در دنیا

وارن بافت رو که میشناسی؟ یکی از ثروتمندترین مردان دنیا هست که ثروتش رو تماما از بازار بورس و سهام بدست آورده!

خودش میگه روزی 500-600 صفحه مطلب میخونم از کتاب گرفته تا گزارش مالی شرکت ها و غیره

اگه شما هم میخوای موفق بشی میتونی با کمی پشتکار جای وارن بافت رو بگیری و شخصا از شرکتش برکشایر هاثوی پیشی بگیری!

شوخی کردم، خیلی سخته بتونی جاشو بگیری ولی خب، اون چندمیلیارد دلار ثروت داره و فردی عادی برای اینکه یه زندگی عالی بسازه به خیلی کمتر از این مقدار نیاز داره و بورس یکی از جاهایی هست که شما میتونی با یادگیری مستمر و داشتن پشتکار در اون، قدم در راه موفقیت بذاری

اما بهتره الان بگم، اشتباها از راههای غلط وارد بورس نشید که برای همیشه پشیمون خواهید شد.

یکی از اشتباهات اینه برید سراغ مفت خوری و بیفتید دنبال سیگنال گرفتن از این و اون، به این ترتیب مطمئن باشید فاتحه سرمایه تون خونده هست و اگه هم سودی کنید مطمئن باشید موقتی خواهد بود.

تنها موفقیت بادوام در بازار بورس بصورت ایجاد میشه که شما با یادگیری صحیح و اصولی، مراحل و پله های موفقیت و معامله گری سهام و آموزش سرمایه گذاری رو طی کنید و به یه حرفه ای تبدیل بشید.

کسی که حرفه ای نیست، نمیتونه پول حرفه ای دربیاره، این حرفو آویزه گوش تون کنید و هر از یه وقت بهش تلنگر بزنید تا صداش تو گوشتون بپیچه :)

بله عزیزان، کسانی هستن که در بورس همین الان که شما دارید این مطلب رو میخونید سودهای خیلی خیلی بالایی بدست میارن و همش از طریق کسب تجربه و یادگیری بوده، شما که فکر نمی کنید از زمان تولد معامله گر سهام بوده باشن، هان؟

ما در سایت بورسینس در کنار شما هستیم تا با آموزش های کامل و جامعی که ارائه میدیم شما رو در مسیر موفقیت همراهی کنیم.

شما هم ما رو همراهی کنید و ببینید با صرف انرژی و وقت و پشتکار، چطور به یک معامله گر سهام حرفه ای و یه سرمایه گذار باهوش تبدیل میشید. اون زمان هست که به خودتون و تصمیمی که امروز گرفتید آفرین میگید!

یه خبر خوب هم برای شما دارم: ما یه بسته آموزشی جامع برای بازار بورس داریم که شامل 16 بسته آموزشی هست که جمع این بسته های 2.680.000 تومان میشه اما به مدت محدود تخفیفی در نظر گرفتیم که میتونید این بسته ها رو فقط با 1.980.000 تومان خریداری کنید!

قبلا کسی خریده؟ البته که خریده، نظرات چندتاشون رو میتونی اینجا ببینی:

http://shop.bourseiness.com/product/full-pack


روی آینده ات فکر کن و تصمیم درست رو بگیر!

یادت باشه ما همیشه در کنارت هستیم، بعد از خرید بسته آموزشی هم اینطور نیست که بگیم شما رو بخیر و مارو به سلامت، پشتیبانی از آموزش ها انجام میگیره و اگه سوالی از استادید داشتی میتونی مطرح کنی و جواب بگیری

همینطور اینکه میتونی به شرکت در آزمونی که بصورت دلخواه برگزار میکنیم، گواهینامه دوره رو هم دریافت کنی و مهارت بالایی که کسب کردی رو با این مدرک نشون بدی.

راستی یه چیز دیگه؛ این بسته گارانتی بازگشت وجه 100 درصدی داره به این صورت که اگه 2 ماه بعد از خرید ازکیفیت مطالب اموزشی بسته راضی نبودی، کل پولی که پرداختی بی قید و شرط بهت بازگردونده میشه! یعنی هیچ ریسکی توی این خرید در کار نیست!


بورسینس تضمین میکنه که محتوای این بسته همون چیزی هست که در سایتمون نوشتیم: آموزش کامل بورس

بدون کم وکاست

اگر هم مشکلی توی بسته ها وجود داشت، مجانی برات تعویض میکنیم.

خیلی دوست داریم شما رو توی دوره نخبگان بورس هم ببینیم، دوره ای که خروجیش نخبه های بورس هستن و میتونن با افتخار بگن ما از آموزش های خانه سرمایه و بورسینس استفاده کردیم و به اینجا رسیدیم.

دوره نخبگان: http://www.bourseiness.com/nokhbegan-bourse