مجله آموزشی، خبری "سلام دنیا"

اخبار سلامت و بهداشت، سبک زندگی و بازار سرمایه را دنبال کنید

مجله آموزشی، خبری "سلام دنیا"

اخبار سلامت و بهداشت، سبک زندگی و بازار سرمایه را دنبال کنید

بهترین آیکون‌ساز آنلاین - با امکان ویرایش اندازه و رنگ و پس زمینه

آیکون ها  تصاویر گرافیکی  و عکس‌های کوچک هستند که به ما فایل‌ها، صفحات وب و فرامین رایانه‌ای را می‌فهمانند. آیکون‌ها به ما در سرعت بخشیدن کارمان کمک می‌کنند و ما به کمک آنها می‌توانیم فرامین را سریع‌تر و با دقت بیشتر اجرا کنیم. همچنین در جستجو بین فایل‌ها و فرمان‌ها نیز کمک بسیار بزرگی به شما می‌آیند.

قبل از این که بخواهیم وارد بحث‌های ساخت آیکون شویم و بیشتر از جزییات بدانیم باید اطلاعات بیشتری در مورد آیکون‌ها بدست بیاوریم.
  
تصاویر رایانه ای از نوع Bitmap  یا Vector هستند. آنها را می‌توان با فرمت‌های مختلفی ذخیره کرد ( BMP, PSD, GIF, JPEG, WMF ). هر کدام از این فرمت‌ها تنظمیات و ویژگی‌های متفاوتی نسبت به هم دارند و در کل تصاویر را می‌توانیم با سایزهای مختلف و دلخواه و همین طور با وضوح نمایش‌های مختلف به کار گیریم.
آیکون ها تفاوت‌هایی نسبت به تصاویر استاندارد رایانه‌ای دارند. آیکون‌ها اکثرا با سایز‌های کوچک و ثابت می‌باشند 16*16 , 32*32 ,  48*48 و ... . یک آیکون متشکل شده است از چندی تصویر مجزا که هر کدام از آن تصویر های مجزا دارای سایز و رنگ جداگانه‌ای هستند.
یکی از مهمترین ویژگی آیکون‌ها  توانایی به کار گیری transparent می‌باشد . این امکان مهم در قرار گرفتن آیکون‌ها روی دسکتاپ تاثیر به سزایی دارد و ما بعد از قرار گرفتن آیکون‌ها روی دسکتاپ می‌بینیم که آیکون مانع دیده شدن بک گراند اصلی ویندوز نمی‌شود.

آیکون‌ها در طراحی سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها نیز نقش زیادی را بازی می‌کنند. در ادامه چندین آیکون پرطرفدار و مشهور را که کاربرد زیادی در طراحی سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها دارند معرفی می‌کنیم.

شما می‌توانید روی نام این آیکون‌ها کلیک کنید تا به آیکون‌ساز آنلاین وارد شوید و در آنجا این آیکون‌ها را ویرایش کنید و با رنگ، اندازه، پس زمینه، طرح و شفافیت دلخواه دانلود کنید.

آیکون ستاره (star)


مشاهده بهترین آیکون ساز فارسی با امکان ویرایش آنلاین آیکون ها



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.