مجله آموزشی، خبری "سلام دنیا"

اخبار سلامت و بهداشت، سبک زندگی و بازار سرمایه را دنبال کنید

مجله آموزشی، خبری "سلام دنیا"

اخبار سلامت و بهداشت، سبک زندگی و بازار سرمایه را دنبال کنید

روش خرید بیت کوین با پول ایران و بانک های عضو شتاب

خرید بیت کوین چگونه انجام می شود؟

بهترین راه خرید بیت کوین با پول ایران و ریال چیست؟

این شاید سوالاتی باشد که همیشه داشته اید ولی پاسخی نیافته اید.

در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم:

  

خرید بیت کوین و معامله ارزهای دیجیتال

خرید و فروش بیت کوین یکی از خدماتی است که در حال حاضر مورد نیاز افراد زیادی قرار می‌گیرد. با توجه به فراگیر شدن ارزهای رمزپایه، هر روز طیف بیشتری از مردم به سمت سرمایه‌گذاری روی بیت کوین و ارزهای شبیه به آن گرایش پیدا می‌کنند. همچنین عدم دسترسی هموطنان ما به سیستم‌های پرداخت و دریافت بین‌المللی، دسترسی به مراکزی که برای خرید بیت کوین یا فروش بیت کوین ایجاد شده‌اند را با مشکل مواجه خواهد کرد.

راهکار  خرید و فروش بیت کوین

ساعت۲۴ به عنوان بزرگ‌ترین مرکز ارائه دهنده راهکارهای پرداخت ارزی، از همان اوایل راه، همگام با مشتریان گرامی در زمینه سهولت خرید بیت کوین و فروش این ارز دیجیتال با آن‌ها همراه شده بود. حال پس از سال‌ها کار روی این ارز رمزپایه و بررسی‌های فراوان، اندوختن تجربه کافی و یافتن مطمئن‌ترین درگاه‌ها در زمینه معاملات بیت‌کوین، به شما این نوید را می‌دهیم که همچنان می‌توانید مانند گذشته با خیالی آسوده معاملات بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را از طریق خدمات پیش بینی شده در وب‌سایت ما به انجام برسانید.


خرید بیت کوین


شاید بتوان قیمت بیت کوین را یکی از غیر قابل پیش بینی‌ترین عوامل در زمینه خرید بیت کوین و به صورت کلی معامله این ارز دیجیتال دانست. تغییرات قیمت بیت کوین به حدی است که یک لحظه تعلل و تاخیر در خرید و فروش آن، ممکن است چندین دلار سود یا زیان برای خریدار و فروشنده ایجاد کند. از این رو سرعت و دقت عمل دو عامل بسیار مهم در تمام معاملات بیت کوین هستند. ساعت۲۴ با برخورداری از کادری باتجربه که اطلاعات خوبی از بازار خرید و فروش بیت کوین دارند، تمام تلاش خود را می‌کند تا معامله بیت کوین شما در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون هیچ اشتباهی صورت بگیرد تا هیچ اتفاق غیرقابل پیش بینی در مسیر خرید بیت کوین یا فروش آن برای شما اتفاق نیافتد.

برای ثبت سفارش خرید بیت کوین می‌توانید از همین صفحه سفارش خود را به هر میزان که می‌خواهید به ثبت برسانید تا واحد مربوطه در ساعت۲۴، پس از پرداخت هزینه سفارش توسط شما، در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارشتان را به سرانجام برسانند. میزان بیت کوین خریداری شده توسط شما، لحظاتی پس از انجام پرداخت به کیف پول بیت کوین شما انتقال پیدا می‌کند و در اعتبار حساب شما قابل رویت است.


فروش بیت کوین


شاید وقتی اسم بیت کوین بیاید، همه ما در همان ابتدا به خرید بیت کوین فکر کنیم. اما افراد زیادی صورت حرفه‌ای روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده و ممکن است روزانه چندین بار نیاز به فروش بیت کوین داشته باشند. بنابراین، خدمات فروش بیت کوین هم باید به همان سرعت خدمات خرید بیت کوین در دسترس این افراد قرار داشته باشد. شما می‌توانید به راحتی و تنها در عرض چند دقیقه هر میزان بیت کوین که در نظر دارید را با راهنمایی همکاران ما در بخش فروش، در وب‌سایت ساعت۲۴ بفروشید و معادل ریالی آن را دریافت کنید.


برای مشاهده راهنمای کامل خرید بیت کوین اینجا کلیک کنید


در صورت هرگونه سوال یا ابهام درباره نحوه کارکرد سیستم خرید و فروش بیت کوین در ساعت۲۴ می‌توانید از طریق چت آنلاین یا شماره تلفن‌های موجود در وب‌سایت با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.






نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.