مجله آموزشی، خبری "سلام دنیا"

اخبار سلامت و بهداشت، سبک زندگی و بازار سرمایه را دنبال کنید

مجله آموزشی، خبری "سلام دنیا"

اخبار سلامت و بهداشت، سبک زندگی و بازار سرمایه را دنبال کنید

5 قالب وردپرس مخصوص سایت شرکت (بهترین قالب‌های حرفه‌ای با سئوی بالا برای سایت شرکتی )

در این مطلب 5  قالب برتر با سئوی بالا برای سایت وردپرسی شرکتی معرفی میکنیم.

استفاده از این قالب ها برای سایت شما علاوه بر زیبایی و سبک بودن، سئوی 100 درصدی را به همراه خواهد داشت

 

 


1 - دانلود قالب ساختمانی Construction Base برای وردپرس


فضای اینترنت به حدی گسترش یافته که هر صنعتی نیاز ورود به این حوزه را در خود احساس می کند. روزانه تعدادی کسب و کار  نسخه ی اینترنتی خود را راه اندازی می کنند و از این طریق به تجارت خود ادامه دهند. در طراحی وب سایت برای صنعت های مختلف انتخاب بهترین قالب وردپرسی یکی از اولویت های اولیه و اصلی محسوب می شود. هر وبمستری که پروژه ای در یک صنعت می گیرد برای طراحی آن  قالب مخصوصی در نظر می گیرد. که معمولا دنبال وب سایت هایی شبیه به آن حوزه می گردد. تا از این طریق ایده لازم را بگیرد و برای شروع پروژه مشکلی نداشته باشد.

طلا وردپرس سعی می کند در حوزه های مختلف شروع به انتخاب، معرفی قالب و در آخر برای دانلود آن  مقاله هایی را آماده می کند. تا کمکی به وبمستر ها برای نیل به اهدافشان کرده باشد. این بار قصد داریم قالب ساختمانی وردپرس Construction Base را برای شما عزیزان معرفی کنیم.


برای  دانلود قالب ساختمانی Construction Base برای وردپرس اینجا کلیک کنید


2 - دانلود قالب وردپرس Hotelica برای هتل ها، مراکز تفریحی و رستوران ها


در دنیای کنونی وب سایت برای هر مجموعه نه تنها نیاز است بلکه باید با متد های به روز، این تکنولوژی را برای فرصت های احتمالی که پیش می آید، استفاده کرد.

رستوران ها، هتل ها و یا هر مجموعه ای که در این صنعت حضور دارد، نقش اینترنت بر روی کسب و کار خود را به خوبی درک کرده و در تلاش است. تا پا به پای فضای مجازی به پیش برود.


برای دانلود قالب وردپرس Hotelica برای هتل ها، مراکز تفریحی و رستوران ها اینجا کلیک کنید


3 - دانلود قالب وردپرسی My Garden مخصوص باغبانی


قالب وردپرسی My Garden یکی از قالب های شیک و به روز دنیای وب سایت ها می باشد. این قالب برای کسب و کار های چمن زنی، شرکت های محوطه سازی، صنعت باغبانی مناسب می باشد.


برای دانلود قالب وردپرسی My Garden مخصوص باغبانی اینجا کلیک کنید


4 - دانلود قالب تبلیغاتی وردپرس Classiera


قالب تبلیغاتی Classiera یکی از قالب های مخصوص تبلیغات دنیای وردپرس می باشد.

با استفاده از این قالب می توانید وب سایت مخصوص تبلیغاتی راه اندازی کنید. همان طور که مطلع اید، یکی از کسب و کار های پر طرفدار و پول ساز جامعه ی ما موضوع تبلیغات می باشد. هر شغلی بعد از اینکه شروع به فعالیت نمود، به تبلیغات خود اهمیت می دهد و حاضر است برای معروفیت کسب و کار خود پولی نیز در این رابطه خرج کند. پس وب سایت هایی که درباره ی تبلیغات ساخته می شوند، کلیک خوری جالبی دارند. از این رو وب مستر های همچین سایت هایی تلاش می کنند، سایت های گیرا و مشتری پسندی را طراحی نمایند. البته شما اگر جزو استارتر ها هستید و می خواهید قالبی شخصی برای خود طراحی کنید، ما پیشنهاد می کنیم: ۲۱ قالب وردپرس برای توسعه دهندگان قالب و استارترها Starter را مطالعه کنید.


برای دانلود قالب تبلیغاتی وردپرس کلیک کنید


5 -  دانلود قالب تجاری و شرکتی Zephyr

همه ی علاقمندان به طراحی وب سایت به کاربردی بودن قالب انتخابی اهمیت بسیار زیادی قائل هستند. به این معنی که با قالبی که که برای وب سایت وردپرسی خود بر می گزینند، در تلاش هستند همه ی ملزومات وب سایت خود را فراهم نمایند. قالب تجاری و شرکتی Zephyr با طراحی به سبک متریال مدعی است بر اساس آخرین متد ها و سبکی نزدیک به سبک گوگل ارائه داده است.

قالب تجاری و شرکتی Zephyr با ویژگی کاملا ریسپانسیوی، توانسته وب سایت های بسیار شیکی را راه اندازی کند. گرچه با وجود ویژگی های رتینا، پارالکس، کاربر پسندی همه ی انتظارات را بر آورده می کند. ولی این نوید را به شما می دهیم که این قالب هر آنچه را ادعا کرده، توانسته جامه ی عمل بپوشاند. تیم طلا وردپرس این قالب را به صورت رایگان برای علاقمندان جهت دانلود فراهم کرده است.


برای دانلود رایگان قالب زفایر اینجا کلیک کنید


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.