مجله آموزشی، خبری "سلام دنیا"

اخبار سلامت و بهداشت، سبک زندگی و بازار سرمایه را دنبال کنید

مجله آموزشی، خبری "سلام دنیا"

اخبار سلامت و بهداشت، سبک زندگی و بازار سرمایه را دنبال کنید

5 آموزش فتوشاپ از صفر تا حرفه ای : دانلود بهترین فایل آموزش فتوشاپ

در این مطلب از بلاگ سلام دنیا بهترین آموزش‌های فتوشاپ را برای دانلود شما عزیزان قرار داده ایم.

فتوشاپ (Photoshop، به معنی کارگاه عکس) معروفترین پردازشگر گرافیکی است که برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود. نه تنها این نرم افزار ابزارهای فوق العاده ای برای ترکیب، تغییر در رنگ و خصوصیات عکس، تدوین و... در زمینه ویرایش عکس های از پیش ساخته شده در اختیار کاربرانش قرار می دهد، امکانات گسترده ای برای خلق رویاهای باور نکردنی دنیای گرافیست ها، نقاشان، عکاسان، انیماتورها و حتی فیلمسازان را فراهم نموده است. برای ساختجلوه های ویژه، بافت های مخصوص برای نرم افزار های 3 بعدی و کار بر روی آبجکت های 3 بعدی به طور مستقیم در فتوشاپ امکانات بسیاری تعبیه شده است.
در دوره آموزشی Photoshop شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این نرم افزار کاربردی قدرتمند آشنا می شوید.
  
لینک دانلود آموزش فتوشاپ به زبان فارسی از پی سی دانلود
برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود آموزش کامل فتوشاپ بصورت فارسی و تصویری کلیک کنید


ادوبی فوتوشاپ ( Photoshop ، به معنی کارگاه عکس ) یک پردازشگر گرافیکی است که بدست شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد ، ترکیب ، ویرایش ، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود. فتوشاپ برای سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش به‌کار می‌رود. هم‌چنین نگارش‌های گوناگون این نرم‌افزار تا نگارش دهم، در سیستم‌عامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مانند کراس‌اوور) قابل استفاده‌است. آخرین نسخهٔ رسمی این نرم‌افزار نسخهٔ چهاردهم آن است که با اسم ادوبی فتوشاپ سی‌سی شناخته می‌شود. (سی‌اس مخفف عبارت Creative Suite است و به معنای برنامهٔ خلاق است.)
در نسخه‌های پیشین ، این نرم‌افزار همراه با نرم‌افزار دیگری به نام ادوبی ایمیج‌ ردی نصب می‌شد که روی آماده‌سازی تصاویر برای وب تمرکز داشت. تنظیم دقیق فرمت ، کیفیت ، فشرده‌سازی تصاویر و انیمیشن در فرمت گیف gif از امکانات این برنامه بودند. بعد از خرید شرکت مکرومدیا توسط آدبی و اضافه شدن برنامه فایرورکس بسته‌های نرم‌افزاری آدوبی ، اکثر امکانات این برنامه با فتوشاپ ادغام شدند.
اگرچه در ابتدا فتوشاپ برای ویرایش عکس‌ها جهت چاپ روی کاغذ طراحی شده بود ، اما به خاطر تنوع ابزارهایی که در اختیار کاربر می‌گذارد ، از فتوشاپ به طور فزاینده‌ای برای تولید و ویرایش عکس‌ها در فرمت‌های دیجیتال (به خصوص برای استفاده در وب) استفاده می‌شود.

در این کتاب که در دو جلد و ۲۷۱ صفحه ارائه شده است بصورت تصویری فتوشاپ را می آموزید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود آموزش کامل فتوشاپ بصورت فارسی و تصویری کلیک کنید


فتوشاپ معروفترین نرم افزار کار بر روی عکس ها می باشد. بسیاری از کاربران از مبتدی تا حرفه ای همواره دنبال آموزش های کامل و بی نقص این نرم افزار معروف میباشند. در این پست برای شما آموزش فتوشاپ را به صورت فیلم و کتاب به زبان فارسی آماده دانلود کرده ایم تا با زبانی شیوا و ساده این نرم افزار را به شما آموزش دهد. این مجموعه شما را با نرم افزار فتوشاپ کاملا آشنا خواهد کرد و بعد از مشاهده این مجموعه شما تکنیک های ویژه ای برای رنگ آمیزی ، روتوش ، ترکیب تصاویر و تدوین یاد خواهید گرفت.


برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود آموزش کامل فتوشاپ بصورت فارسی و تصویری کلیک کنید


 مجموعه عظیم آموزش شگفت انگیز فتوشاپ ، به صورت فیلم های آموزشی به همراه سورس فایل های تمرینی


این مجموعه آموزشی بی نظیر، شامل 6 بخش از مقدماتی تا پیشرفته میباشد که عبارتند از:

بخش اول : معرفی فتوشاپ و ابزارهای های مختلف آن برای مبتدیان

بخش دوم : آموزش افکت های طراحی در فتوشاپ

بخش سوم : آموزش کامل قابلیت های Selection و Mask

بخش چهارم : آموزش ابزارهای حرفه ای فتوشاپ

بخش پنجم : آموزش مهارت های کار با لایه ها

بخش ششم : آموزش رتوش و زیبا سازی عکس ها


برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود آموزش کامل فتوشاپ بصورت فارسی و تصویری کلیک کنید



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.