مجله آموزشی، خبری "سلام دنیا"

اخبار سلامت و بهداشت، سبک زندگی و بازار سرمایه را دنبال کنید

مجله آموزشی، خبری "سلام دنیا"

اخبار سلامت و بهداشت، سبک زندگی و بازار سرمایه را دنبال کنید

از بورس سوال دارید؟ پرسیدن سوال در مورد بورس و سهام

سلام دوستان

سایتی میشناسم که میتونید در اون هرسوالی درباره بورس و سهام دارید بپرسید

سایتی که همیشه پاسخگو هست و همینطور سوالات زیادی در مورد سهام و بورس داخلش پرسیده شده و همگی جواب گرفتن

بخش پرسش و پاسخ انجمن بورسینس

بعد از ورود به سایت یه تاپیک ایجاد کنید و سوال تون رو درباره بورس بپرسید

من چندوقته وارد بورس شدم و تازه کار هستم و هرسوالی دارم می پرسم حتی اگه به نظرم خیلی پیش پا افتاده باشه.

چون از قدیم گفتن پرسیدن عیب نیست.

به هرحال داستان اینکه چطور وارد بورس شدم و چه سوالات مسخره ای در ذهنم شکل گرفته بود رو بعدا می نویسم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.