مجله آموزشی، خبری "سلام دنیا"

اخبار سلامت و بهداشت، سبک زندگی و بازار سرمایه را دنبال کنید

مجله آموزشی، خبری "سلام دنیا"

اخبار سلامت و بهداشت، سبک زندگی و بازار سرمایه را دنبال کنید

پوست بدن من بعد از حمام خشک میشه میسوزه ، چیکار کنم ؟

پوست بدنم بعد حمام خشک میشه میسوزه چرا ؟ چیکار کنم ؟
اطلاعات بیشتر : پوست بدنم بعد حمام خشک میشه و به سوزش میافته و حالت سوزن سوزنی میشه بدنم چه درمانی هست ؟


 پاسخ

سلام چون من خودم امتحان کردم وجواب داده پیشنهاد میکنم لوسیون الویه ورا رو بعد از حمام به بدنت بمال خشکی بتدریج از بین میره مطمئن باش

دیگر پاسخ ها

باید روغن بدن بزنی من یه مارک خیلی عالی میشناسم. این سایت اصلی شونه:
http://www.efamarket.net/product.php?id=29

***
سلام
پیشنهاد من به شما این هست که از محصولات طبیعی کمپانی امریکایی Forever که بر پایه ژل آلوئه ورا هستند استفاده کنید، در مورد مشکل شما محصولات زیر رو توصیه می کنم:

1. ژل استحمام آلوئهAloe Bath Gelee -
2. لوسیون آلوئه - Aloe Lotion
3. نرم کننده بدن آلوئه (Aloe Body Conditioning Creme)

***
با لوسیون بدن موافقم. علت سوزش بدنت خشکیه. چون وقتی میری حموم لایه چربی روی پوستت شسته میشه و باعث خشکی میشه که این خیلی بده و باعث ترک افتادن پوست و در نتیجه چروک شدنش با مرور زمان میشه. پس بعد حموم از لوسیون و یا حتی الامکان مرطوب کننده ی معمولی استفاده کن

***
شما بدلیل استفاده از مواد صابونی به این حالت دچار میشید.بخش اصلی صابون کربنات کلسیم(آهکه) که با چربی واکنش داده و اون رو حذف میکنه.این حالت رو وقتی که پوست بدن با آهک تماس پیدا میکنه راحت میشه دید چون با چربی پوست بدن واکنش میده و روی سطح پوست لایه ای صابون میسازه.وقتی چربی پوست از بین رفت پوست خشک میشه.پیشنهاد خاصی ندارم ولی سعی کنید از شامپو بدن به جای صابون استفاده کنید.مارک صابون اهمیت نداره،همشون دارای یک فرمول هستند.

***
پیشنهاد میکنم اصلا از مواد شوینده که حاوی مواد قلیایی زیاد هستند استفاده نکنید.اگر این سوزشها در پوست پشت کتف و بازو بیشتر است ، حتما برای شستشو از شامپو بدنهای ایو روشه استفاده کنید.


***
بعد از حمام حتما از لوسیون استفاده کن. و اگر در دسترس ندارین از کرم چرب استفاده کنید.

***
علت سورش خشکی بدن است باید بعد از حمام بدنت رو با لوسیون بدن چرب کنی.

***
خوب یه مدت کم تر برید زیر آب مثلا هر هفته یه بار
درست میشه احتمالا خیلی زود میرید با صابونم میشورید یه چند هفته این کارا رو انجام ندید

***
سلام می تونین از شامپو بدن استفاده کنین که باعث چرب شدن پوست بعد حمام میشه یا از لوسیون استفاده کنین یا اگر از وان استفاده می کنین داخلش گلبرگ گل بریزین به پوست لطافت می ده

***
سلام عزیزم،
من دقیقا جواب سوال شما رو نمیدونم اما برای آینده مملکت هم که شده جناب آقای "سید محمد خاتمی" رو در انتخابات 22/خرداد/88 فراموش نکنید.

***
از شامپو بدن با لوسیون مناسب پوستتان استفاده کنید. بعد از شستشو با آب کاملا بدنتان را بشویید تا آثار کف روی پوستتان ننشیند.

***
روغن بدن (body oil) مارک QV تو حمام استفاده کن. بعد از حمام هم لوسیون بدن استفاده کن. خوب جواب میده.

***
سلام...وقت بخیر.من مدتی با داروهای گیاهی سر وکار داشتم.تاجایی که اطلاع دارم و میدونم روغن بادام شیرین رااگر به صورت خوراکی و همچنین بصورت ماساز پوستی بعدازحمام مصرف کنید.بسیار موثره.روغن بادام تلخ هم به همین صورت میباشد و بهتره سراغ فراورده های شیمیایی نروید.اگه بهتر نشدید پیغام بذارید تا بهتر بتونم کمکتون کنم.

***
سلام دوست من به نظر من از لوسین استفاده نکن چون لک میندازه شامپو بدن به جای صابون استفاده کنید

***
شما به جای استفاده از صابون یا شامپو از کیسه و سفیداب استفاده کرده تا لای خارجی پوستتان که حاوی سلولهای مرده است از بین برود.اگر هرروز یا 1روز درمیان استحمام می کنید بهتر است زیاد بدن خود را با مواد شیمیایی نشویید.اگر زیاد عرق می کنید و از بوی بد بدن و زیر بغل رنج میبرید از جوش شیرین استفاده کنید. و از صابونهای خوشبو و مام استفاده نکنید.و در روز میزان مصرف اب آشامیدنی را افزایش دهید.لطفا نتیجه را برایم ارسال کنید.

***
با اب یک سان و هم دما از اول تا اخر حموم استفاده کن

***
سلام به دیلیل اینکه پوست بدن شما خشک میباشد و شما از صابون استفاده میکنید به جزء پاک کردن کثیفی باعث پاک شدن چربی پوستتون هم میشود...
به شما توصیه میکنم:
از لوسیون های تغذیه کننده پوست استفاده کنید مثل:
لوسیون یا ژل دوشهای نارگیل و شیر برنج و یا ماست و انبه و شیر و عسل استفاده کنید.
و یا از کرم بدنهایی استفاده کنید که آبرسانی خوبی داشته باشند...

مشاور بهداشتی و آرایشی مستقل

***
از شامپو niveaاستفاده کن المانی است

***
سلام . منم همین مشکلو داشتم 1 کی از دوستام که دکتره گفت وقتی میری هموم 1 دفعه نرو زیره دوش اول ابو تنظیم کن بعد با دستات بزن به بدنت بعد برو زیره دوش منم همین کارو کردم خوب شد

***
با سلام اگر سلول مرده پوست در حمام به هر صورت از روی پوست جدید پاک نشود بعد از شست و شوی مطمئنا دچار این حالت خواهید شد بدون استفاده از مواد گران قیمت وفقط استفاده از روش سنتی وپس از خارج شدن با یک مرطوب کننده شما از این حالت به آسانی آسوده خواهید شد.

***باید روغن بدن بزنی من یه مارک خیلی عالی میشناسم. این سایت اصلی شونه:
http://www.efamarket.net/product.php?id=29


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.