مجله آموزشی، خبری "سلام دنیا"

اخبار سلامت و بهداشت، سبک زندگی و بازار سرمایه را دنبال کنید

مجله آموزشی، خبری "سلام دنیا"

اخبار سلامت و بهداشت، سبک زندگی و بازار سرمایه را دنبال کنید

چگونه فروشگاه انلاین شارژ داشته باشیم ؟ راه اندازی فروشگاه کارت شارژ بصورت رایگان

شاید فروشگاههایی را در اینترنت مشاهده کرده باشید که کارت شارژهای ایرانسل، همراه اول و سایر سیمکارتها را بصورت آنلاین به فروش میرسانند. اگر شما هم دوست دارید با فروش اینترنتی شارژ درآمد کسب کنید ادامه مطلب را بخوانید.

  

روش کار این فروشگاه های رایگان که در این مطلب به شما معرفی می کنیم بسیار ساده است و نیازی به داشتن اطلاعات درباره طراحی سایت و غیره ندارید، حتی نیاز به خرید هاست و دامنه هم نیست!


در این روش فروشگاههایی که در اختیار شما قرار می گیرد، روی سایت اصلی می باشد و کدهای شارژ هم توسط همان سایت برای فروش مهیا شده است و نیازی نیست شما کدهای شارژ (کارت شارژ) تهیه کنید. همه کارهای فروش و تسویه حساب با شما بصورت اتوماتیک انجام می شود. در حال حاضر از سود فروش هر کارت شارژ ، 2% به شما میرسد. مثلا با فروش یک شارژ 10 هزار تومانی همراه اول، 200 تومان به حساب کاربری شما اضافه می شود که با جمع شدن این مبالغ و رسیدن آن به حداقل مبلغ برداشت (5000 تومان) می توانید ثبت درخواست برداشت را بزنید تا در کمتر از 24 ساعت درآمد شما را به حساب بانکی شما واریز کنند.


برای راه اندازی فروشگاه کارت شارژ بصورت رایگان کافیست مراحل زیر را انجام دهید.


مرحله 1 : روی لینک زیر کلیک کنید و در سایت ثبت نام نمایید.

www.payline.ir


مرحله 2 : وارد ایمیلتان شوید و روی لینک فعال سازی که برایتان ارسال شده کلیک کنید.

مرحله 3 : وارد بخش حساب تجاری شوید و با ارسال اسکن مدارک و موارد خواسته شده، حساب تان را به حساب تجاری ارتقا دهید. (برای داشتن فروشگاه شارژ اینکار ضروری است)


مرحله 4 : مدتی صبر کنید تا مسئولان سایت پس از بررسی اسکن کارت ملی شما و سایر مدارک، حساب شما را به حساب تجاری ارتقا دهند. سپس در پنل کاربری تان وارد بخش فروشگاه شارژ شوید.

در بخش فروشگاه شارژ می توانید با وارد کردن آدرس، نام و توضیحات، فروشگاه شارژ خود را به رایگان بسازید و شروع به تبلیغات برای آن نموده و درآمد کسب کنید.


نمونه فروشگاهی که ساخته می شود : http://charge.payline.ir/chargesell


نکته 1 : این سایت بسیار معتبر است و می توانید با خیال راحت از پرداخت درآمد خود مطمئن باشید. کار اصلی سایت ارائه درگاه پرداخت آنلاین به سایتها می باشد.


نکته 2 : پس از ساخت فروشگاه باید برای فروشگاه تان تبلیغ کنید. اگر وبلاگ یا سایت پربازدیدی داشته باشید، می توانید با معرفی فروشگاه در سایت یا وبلاگ خودتان، بازدیدکننده ها را تشویق کنید که شارژ سیمکارتشان را از فروشگاه شما تهیه کنند.



حالا فهمیدید چگونه می توان فروشگاه انلاین شارژ را بصورت رایگان راه اندازی کرد ؟ راه اندازی فروشگاه کارت شارژ بصورت رایگان کار آسانی است و همه می توانند انجام دهند. مهم این است که بتوانید بازدیدکننده های هدفمند زیادی به فروشگاه تان هدایت کنید تا تعداد فروش و پورسانت شما از فروش شارژ افزایش یابد.



اگر سوالی داشتید در بخش نظرات مطرح کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.